TEMPO
24.6.1999
1.arabalar, engele rastlar rastlamaz patlamaz. Nadiren olan bu patlamalarda da ancak arabanın kaportası fırlar. Bugünkü modern benzin tankları şiddetli çarpışmalara dayanabilir.
2.patlamalar sonucu, yüzlerce metre/sn hızla dalga yaratır ve kurbanları hafifçe havaya kaldırmaz, bir duvara çarpmış gibi 20-30m'den düşmeye eştir.
3.Araba havada uçamaz, motor ağırlığı dolayısıyla öne doğru dengesini kaybeder
4.Hareketli bir arabadan hedefi vurabilmek mucizedir. Helikopterden vurmak ise imkansızdır. Pervanelerin yarattığı hava dalgası kurşunun yönünü şaşırtır. Aynı dalgalar, pilotu da korur
5.Çene, filmlerdeki yumruklara karşı o kadar dayanıklı değildir aslında
6.Otomatik silahlar, kalın bir kapı+ bir duvar+canlı bir kalkandan sonra bile hala öldürücüdür. 10m'den az mesafede tüm kurşunlar koltukları geçer.
7.En güçlü kurşun bile insanı 1-2m oynatabilir. Fil avında kullanılarn kurşun bile ancak kişinin dengesini yitirmesine sebep olur.
24.6.1999
1.arabalar, engele rastlar rastlamaz patlamaz. Nadiren olan bu patlamalarda da ancak arabanın kaportası fırlar. Bugünkü modern benzin tankları şiddetli çarpışmalara dayanabilir.
2.patlamalar sonucu, yüzlerce metre/sn hızla dalga yaratır ve kurbanları hafifçe havaya kaldırmaz, bir duvara çarpmış gibi 20-30m'den düşmeye eştir.
3.Araba havada uçamaz, motor ağırlığı dolayısıyla öne doğru dengesini kaybeder
4.Hareketli bir arabadan hedefi vurabilmek mucizedir. Helikopterden vurmak ise imkansızdır. Pervanelerin yarattığı hava dalgası kurşunun yönünü şaşırtır. Aynı dalgalar, pilotu da korur
5.Çene, filmlerdeki yumruklara karşı o kadar dayanıklı değildir aslında
6.Otomatik silahlar, kalın bir kapı+ bir duvar+canlı bir kalkandan sonra bile hala öldürücüdür. 10m'den az mesafede tüm kurşunlar koltukları geçer.
7.En güçlü kurşun bile insanı 1-2m oynatabilir. Fil avında kullanılarn kurşun bile ancak kişinin dengesini yitirmesine sebep olur.
No comments:
Post a Comment